fbpx

כל הפוסטים בבלוג

 
מתי חניכה אישית תביא לשיפור מהיר במיוחד?
מתי חניכה אישית תביא לשיפור מהיר במיוחד?

פיתוח מנהלים

מתי חניכה אישית תביא לשיפור מהיר במיוחד?

יש כמה עקרונות שגורמים לעובד להתרחק מהמנהל שלו או להתקרב אליו ולרצות בחניכתו.  בפיתוח מנהלים ובמיוחד כשמדובר במנהלי מכירות,...
6 החסמים שמונעים ממך למכור יותר
6 החסמים שמונעים ממך למכור יותר

מכירות B2B

6 החסמים שמונעים ממך למכור יותר

מנהל מכירות מספר שכשהוא מלווה בשטח את אנשי המכירות שלו, ולקוח שלהם מבקש הצעת מחיר, העיניים שלהם מוארות כאילו...
B2B: איך מוכרים ללקוח יותר מקצועי ממני?
B2B: איך מוכרים ללקוח יותר מקצועי ממני?

מכירות B2B

B2B: איך מוכרים ללקוח יותר מקצועי ממני?

מנהלי לקוחות שמוכרים B2B שעובדים עם לקוחות עסקיים והרבה פעמים ותיקים ומקצועיים מהם, לפעמים מאבדים את הביטחון ומפספסים את...
למכור כמו רופא מומחה
למכור כמו רופא מומחה

הדרכת מכירות

למכור כמו רופא מומחה

תארו לכם שאתם מגיעים לרופא עם כאבים בברך. רופא: אתה עושה פעילות גופנית משהו? אתה: כן, רץ. רופא: טוב...
איך עושים פולואפ מבלי להציק ללקוח?
איך עושים פולואפ מבלי להציק ללקוח?

מכירה טלפונית

איך עושים פולואפ מבלי להציק ללקוח?

מוכרת באולם אירועים שואלת האם שיחות הפולואפ הן אפקטיביות. האם לקוחות שלא סגרו בפגישה עצמה, יסגרו בשיחה שאחרי? אז...
יצירתיות במשא ומתן – הדרכת מכירות
יצירתיות במשא ומתן – הדרכת מכירות

מכירות B2B

יצירתיות במשא ומתן – הדרכת מכירות

לאבן היסוד הישראלית, הקומבינה, יש גם צדדים חיוביים והם היצירתיות והנחישות למצוא פתרון גם כשנראה שהמצב גמור. דוגמה לעסקה...
דוגמא אישית בפגישת מכירה
דוגמא אישית בפגישת מכירה

טיפול בהתנגדויות

דוגמא אישית בפגישת מכירה

פעם הזמינו אותי ועד של דיירים שאעזור להם לבחור מפקח לתמ”א 2 (הריסה ובנייה) לשלושה בניינים. הגיעו ארבעה מפקחים...
הדרכת מכירות – טיפול בהתנגדויות
הדרכת מכירות – טיפול בהתנגדויות

טיפול בהתנגדויות

הדרכת מכירות – טיפול בהתנגדויות

לפעמים מוכרים חוזרים מפגישה, חושבים שהיה מעולה ובסוף הם לא מבינים למה לא נסגרה העסקה. במצבים הקשים יותר, הלקוח...
איך מגדילים מכירות?
איך מגדילים מכירות?

משא ומתן

איך מגדילים מכירות?

השאלה איך מגדילים מכירות, יותר פשוטה ממה שחושבים, רק צריך לשנות משהו קטן בראש. בדרך כלל כששואלים מוכרים איך...
ויכוח זה מדבק, ממה להיזהר?
ויכוח זה מדבק, ממה להיזהר?

טיפול בהתנגדויות

ויכוח זה מדבק, ממה להיזהר?

ויכוח יכול להידלק בשניות. למרות שיש אנשים וכחנים יותר ופחות, באינטראקציה כל כך רגישה כמו מכירות ויכוח הוא דבר...
הכסף הכי מהיר שתפסיד בחיים שלך
הכסף הכי מהיר שתפסיד בחיים שלך

משא ומתן

הכסף הכי מהיר שתפסיד בחיים שלך

למה לקוחות שמבקשים או מתמקחים חזק יותר מקבלים פרס בצורת הנחה, בעוד אלו שלא מתמקחים, מסבסדים אותם? למה אתה...
מהם 5 הגורמים שהופכים מוכר לאגרסיבי
מהם 5 הגורמים שהופכים מוכר לאגרסיבי

מכירה טלפונית

מהם 5 הגורמים שהופכים מוכר לאגרסיבי

יש מוכרים שיודעים שהם אגרסיביים, הם קצת גאים בזה, מרגישים שהם בשליחות ונראה להם שככל שהם ילחצו יותר, ככה...
הסגירה האפקטיבית והמפתיעה ביותר
הסגירה האפקטיבית והמפתיעה ביותר

הדרכת מכירות

הסגירה האפקטיבית והמפתיעה ביותר

מכירים את המוכרים שככל שהם מדברים יותר כך הם מתחפרים ואתה מת להעיר להם שישתקו קצת? לא רק בשבילך,...
המכה של עולם המכירות: פתרון מהיר מדי
המכה של עולם המכירות: פתרון מהיר מדי

הדרכת מכירות

המכה של עולם המכירות: פתרון מהיר מדי

קשה לנו להודות בזה כבני אדם, אבל אנחנו מעריכים פחות דברים שמגיעים אלינו בקלות. מעצבת פנים בפגישה עם לקוח...
מכירה טלפונית: “מה עושים כשלקוח רוצה קודם כל מחיר בטלפון?”
מכירה טלפונית: “מה עושים כשלקוח רוצה קודם כל מחיר בטלפון?”

מכירה טלפונית

מכירה טלפונית: “מה עושים כשלקוח רוצה קודם כל מחיר בטלפון?”

קודם כל רוצה להרגיע: לא צריך להשתמש בטכניקות מכירה טלפוניות. זה הכול בגישה. לקוחות לא רוצים שימכרו להם ולכן...
“נחשוב על זה ונחזור אליך”
“נחשוב על זה ונחזור אליך”

טיפול בהתנגדויות

“נחשוב על זה ונחזור אליך”

ההתנגדות השנואה ביותר על אנשי מכירות היא כשלקוח אומר, “נחשוב על זה ונחזור אליך”. רוב מוכרים נשארים ללא תשובה...
“האם לתת מחיר בטלפון?”
“האם לתת מחיר בטלפון?”

מכירה טלפונית

“האם לתת מחיר בטלפון?”

למה רוב המוכרים נותנים מחיר בטלפון למרות שהם יודעים שזה לא אפקטיבי? הם לא יודעים מה לענות ללקוח שמבקש....
התשובה המדויקת ביותר ללקוח שהמחיר יקר לו
התשובה המדויקת ביותר ללקוח שהמחיר יקר לו

משא ומתן

התשובה המדויקת ביותר ללקוח שהמחיר יקר לו

כשלקוח מתלונן על המחיר, הוא פוגש כמה סוגי תשובות: המופתעים בהגזמה: “זה יקר?? מצאת משהו ביותר זול מזה?” המחנכים:...
10 נתוני מכירות שלא תרצו לפספס
10 נתוני מכירות שלא תרצו לפספס

מכירה טלפונית

10 נתוני מכירות שלא תרצו לפספס

כבר לא צריך לסמוך על מחקרים ידניים. אלו כמה מהממצאים לפי מיליוני שיחות מכירה טלפוניות שנוטרו ונותחו ע”י מערכת...
כל שאלה של לקוח היא קצה קרחון
כל שאלה של לקוח היא קצה קרחון

הדרכת מכירות

כל שאלה של לקוח היא קצה קרחון

כשלקוח שואל מה ההבדל בין כתר מתכת לזירקוניה, הוא לא מבקש הרצאה על ההרכב הכימי או על העמידות שלהם...
איך מגיעים למקבל ההחלטה בארגון?
איך מגיעים למקבל ההחלטה בארגון?

מכירות B2B

איך מגיעים למקבל ההחלטה בארגון?

קודם כל, איך לא מגיעים למקבל ההחלטה בארגון? נותנים להצעת המחיר לעשות את העבודה במקומנו.  את זה חשוב קודם...
איך באתי לקנות ב100 ויצאתי עם 700 ש”ח
איך באתי לקנות ב100 ויצאתי עם 700 ש”ח

משא ומתן

איך באתי לקנות ב100 ויצאתי עם 700 ש”ח

נכנס לחנות לציוד לאופנועים, מבקש מהמוכר כפפות עם מגע לטלפון שאוכל להפעיל את הוויז עם הכפפות. המוכר: על מה...