fbpx

אודות ניר אידלמן

תמיד שנאתי ללמוד. השתעממתי, הרגשתי שכל המורים זקנים ושמדברים אלינו כמו לילדים קטנים שנלקחו כבני ערובה וחייבים ללמוד חומרים ישנים.

ברשמי, אני 20 שנה במכירות, מה שנקרא “נוסד ב 2001” בעל תואר במנע”ס עם התמחות בשיווק, תעודה שייעוץ אסטרטגי ורישיונות שונים בשוק ההון. זה הפחות מעניין.

פתאום בגיל מתקדם, גיליתי בדיוק את ההפך. גיליתי שהכול תלוי במרצה, שכשהחומרים מעניינים, זה אני שמחפש אותם ושאני בעצם גיק לא קטן בכל מה. שקשור במחקר ופיתוח.

אותו דבר קרה לי עם כתיבה, כנראה לא במקרה. רק בגיל מאוחר יחסית התחלתי לכתוב, אחרי קשיים רבים שישבו לי כמו עצם בגרון ושהרגשתי שאני חייב לפצח ומאז, ככל שאני כותב יותר, אני מקבל יותר תגובות ממקצוענים מה שתורם המון גם בפיתוח שלי עצמי.

מה שכן הבאתי מהבית ואני משתדל להנחיל גם אצל הלקוחות, זה שלא חייבים להיות יותר טובים מ. יותר טובים מ, זה אומר שבהכרח יש כאן השוואה למישהו אחר, מה שגורם לנו לצאת מעצמנו.

החזון שלי הוא שמוכרים יפסיקו למכור כמו שהם חושבים שצריך, ובמקום להתמקד במוצרים, להתחבא מאחורי מחשבים ומערכות, יהיו גאים בזה שהם מכירים הרבה לקוחות כמו הלקוח הבא, ויוכלו לעזור לו בבעיה הייחודית שלו.

מוכר טוב הוא לא אדם אסרטיבי שיש לו תשובה לכל שאלה, שיודע “לטפל בהתנגדויות” או מכיר “טכניקות סגירה”. מוכר טוב הוא איש מקצוע כמו רופא, שאיכות הפתרון תלויה באיכות האבחון שהוא מבצע, בשקיפות ובפתרון המדויק.

“אל תמכור קרח לאסקימואים” היא לא רק גישה למכירות ומשא ומתן אלא בכלל לתקשורת עם כל אדם שמבוססת על מתן חופש ביטוי, פתיחות וגמישות במחשבה מתוך ראייה שאלו יביאו תוצאות טובות מכל טכניקה.

מקווה שתיהנו, ניר.

 

  • ביתילי
  • בזק
  • Tollmans
  • בנק הפועלים
  • צ׳מפיון מוטורס
  • Dexcel
  • אבן קיסר
  • Excellence
  • הראל
  • הלמן אלדובי
  • Mccann
  • מנורה מבטחים
  • קבוצת מגדל
  • משרד המשפטים
  • הפנקיס
  • פסגות
  • Sika
  • Subaru
  • Via
  • ילין לפידות
  • ספורט 5
  • Fervital
  • Shilav
  • Ziporela