fbpx

אודות

גישה מכירתית, מיומנויות וטכניקות, לא אמורות לבוא על חשבון האופי שלכם, להפך.
הרבה פעמים שאנשים לומדים מכירות הם דווקא חווים ירידה בתפוקה, כי הם מנסים להיכנס לדמות שהם חושבים שהיא מכירתית.

הדגש המרכזי הוא לשמור על אותנטיות. זה המפתח לכל. לקוח שיריח שאתם משחקים דמות, יברח כמו מאש.
שיפור מיומנויות וטכניקות נועד בשביל לעזור לכם להעביר את המסר שלכם שהתאם לאדם שיושב מולכם.
הקו שנמצא האפקטיבי ביותר במכירות ומשא ומתן הוא דווקא לתת ללקוח כמה שיותר ביטוי עצמי.

הבעיה היא שכשאנשים מתחילים למכור, הם פועלים כמו מה שנראה להם נכון
וקצת מאבדים את ה'אני' שלהם. אז יוצא שמפסידים משני הצדדים, כי לקוחות קודם כל קונים אמון ואותנטיות.

בעצם במכירות ומו"מ לומדים את מה שנראה לנו הכי טבעי אצל בני אדם, אבל מסתבר שזה קשה.
קשה לנו להתאפק מלהביע את דעתנו, מלתת עצות ולהראות כמה אנחנו מקצוענים.

אחת הדוגמאות הבולטות היא טיפול בהתנגדויות. לאנשים יש נטייה טבעית לענות מיד על כל התנגדות,
קצב הדיבור שלהם עולה והם ברוב המקרים מחמירים את ההתנגדות. ניתן לראות את זה הרבה בויכוחים פוליטיים.

בבלוג אני מביא שיטות בתקווה שתגלו דברים שונים ממה שחשבתם על מכירות ומשא ומתן עד כה,
ותראו שאין שום צורך ללחוץ על לקוח או אפילו להיות טיפה אגרסיביים כמו שלפעמים משייכים לעוסקים בתחום.

בהכשרתי אני יועץ אסטרטגי, מתמחה במו"מ ומכשיר צוותי מכירות ומו"מ בארגונים.

תהנו,
ניר.

 

  • ביתילי
  • בזק
  • Tollmans
  • בנק הפועלים
  • צ׳מפיון מוטורס
  • Dexcel
  • אבן קיסר
  • Excellence
  • הראל
  • הלמן אלדובי
  • Mccann
  • מנורה מבטחים
  • קבוצת מגדל
  • משרד המשפטים
  • הפנקיס
  • פסגות
  • Sika
  • Subaru
  • Via
  • ילין לפידות
  • ספורט 5
  • Fervital
  • Shilav
  • Ziporela