fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

הלקוח קולט אותך יותר ממה שאתה קולט אותו

יש מצב שאתה מתעצבן על הלקוח כי הוא שואל שאלות, שאתה בעצמך עוד לא קלטת שהוא מקדים אותך.

זה קורה בגלל שהלקוח לא מקצועי, וכאדם לא מקצועי ולא ממוקד במוצר, הדבר היחידי שהוא מתרכז בו ושם גם כל האינטואיציה ממוקדת היא באדם שמולו.

בעצם הוא מאפיין אותך יותר טוב ממה שאתה מאפיין אותו, אם אתה מדבר על המוצר או השירות שלך: בזמן שאתה עסוק בזה, הוא עסוק בך וכל רמז או קצה חוט, עבורו הוא סימן לעתיד לבוא, גם אם הוא טועה אגב. מבחינתו זו המציאות.

הדרך היחידה שלך להתגבר על זה, היא לעזוב את המוצר בצד, את התוצאה או את מה שיקרה וקודם כל להתמקד במה שעבר עליו.

פגישת מכירה היא פסיכולוגית נטו ומטרתה היא קודם כל להבין מה עבר על הלקוח עד שהגיע אליך. אל תרוצו לעתיד, כי אתם מפספסים את האדם.

Copy
העתקת קישור