fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

מתי לקוחות לא עונים על שאלות שלכם בכיף

כשאתם מרגישים שלקוחות לא עונים על שאלות בכיף, זה יכול להיות (לא תמיד) בגלל שאתם מוכרים להם את הבעיה שאתם חושבים שהיא הבעיה,
אבל לא זו שמפריעה להם.
 
הם מרגישים עוד לפניכם, שאתם מנסים למכור להם.
 
כשמעצב אתרים שואל לקוח אם הוא לא רוצה אתר שיביא לו יותר עבודה, התשובה הזו ברורה מדי, שקופה ומרגישה כמו מלכודת.
 
כשסוכן פיננסים שואל לקוח אם הוא לא רוצה לחסוך יותר מיסים, או לדעת מה יש לו בדיוק בכל הגופים, זו שאלה שמתייחסת ללקוח קצת כמו אל מטומטם, מרוב שהיא ברורה מאליה.
 
כשמוכרים לגוף בטחוני ורומזים לו שחיסכון בעלויות יכול לדפוק פרויקט שלם ועבודה, זמן וכסף גדול ילכו לפח, זה מריח מזלזול בלקוח וגורם לו להתגונן ישר.
 
לפעמים מוכרים ואנשי מקצוע, ששקועים בלדפוק הופעה, שוכחים שמולם עומד לקוח שמנוסה מהם ב20 שנה.
 
אם אתם שומעים את עצמכם מלרלרים יותר מדי, לא מאוחר אף פעם לדפוק ברקס ואפילו לצחוק על עצמכם שנסחפתם. אתם מדברים עם בנאדם, לא עם לקוח. תנו לו לפרט לעמוק את הבעיה שלו, גם אם היא לא הסתדרה עם השאלות שבאתם איתן מהבית.
 
יש מצב שאתם תלמדו ממשהו ממנו.
 
היתרון הכי גדול שלנו, הוא לא בדקלום של תועלות ופתרונות אלא הידע שלמדנו מהמון לקוחות. סתמו קצת.
Copy
העתקת קישור