fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

“אתם כולכם אותו דבר”

אם תחליפו ללקוח מוצר במוצר, גם את המוצר שלכם יחליף הלקוח במישהו אחר, לכשיגיע.
הרי כל מה שתגידו על המוצר שלכם, כבר אמרו לו, לא? זאת הסיבה בעצם שקנה אותו מלכתחילה.
(אתם לא באמת חושבים שאתם אומרים משהו שאף אחד לא חשב עליו נכון?)
עכשיו מה שקרה, זה שהוא לא מבסוט מהשירות אחרי שקנה המוצר; נעלמו, לא בודקים מה אתו, לא יוזמים או לא זמינים.
עכשיו אתם מגיעים ואומרים לו אותם דברים שאמרו לו לפני?
*אתם לא הכוכבים של הסרט הזה* צאו מנאומי ההשראה, כי אתם בעצמכם לא הייתם קונים את זה. היזכרו איך אתם מרגישים כשאיש מקצוע מספר לכם סיפורים.
זאת הסיבה שלקוחות כבר לא מאמינים.
במוצר עצמו אין להם מושג. בדקו מה היה חסר לו מעבר, זה יהיה הערך המוסף שלו, ועבור זה יהיה מוכן להסתכן עם מישהו חדש, ולשלם יותר.
Copy
העתקת קישור