fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

איך גורמים ללקוחות לבקש עוד פרסומת?

אין מי שיותר בקיא מכם, בבעיות של לקוחות שלכם.

אין מי שפוגש אותם יותר, בכמות כזו, עם אתגרים שהם זורקים לכם, עם פתרונות שהנדסתם עם הזמן.

בפועל, הרבה מהפתרונות שלכם מבוססים על בעיות שהעלו לקוחות.

עכשיו נגיד לרגע, שהייתם מחליטים, שאתם לא מפרסמים כמו כולם במדיה “אנחנו הכי טובים תסתכלו עלינו ותקנו” ונגיד שלא הייתם יכולים ברגולציה, להגיד על עצמכם כלום.

מה הייתם מלמדים מניסיונכם את הלקוחות הבאים שלכם?

אילו בעיות, הם עדיין לא מכירים ויתקלו בהן?

מה בהתנהלות שלהם, הם לא מקשרים לבעיות שנגרמו להם?

**

הבדל ענק בין לרדוף אחרי הלקוח, ובין לגרום לו להגיע אליך לבקש עוד.

כשמדברים על עצמנו, רודפים אחריו, כשנוגעים לו, הוא ירצה לדעת עוד.

לא להיבהל מהמילה בעיה, לכל מי שרוצה לגדול יש. איך תוכלו לעזור?

Copy
העתקת קישור