fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

“במה אתם יותר טובים מהמתחרים?”

היתרון הגדול בלעבוד עם לקוחות הוא שאתה יכול לקבל הרבה שיעורים מהרבה אנשים, אם תרצה.

אחד השיעורים החשובים שאתה מקבל עם הזמן, הוא שאתה לא יותר טוב מהקולגות שלך. לפחות לא בערך מוחלט.

אם תספר לו במה אתם טובים יותר, הוא יגיד לך במה אתם לא.

כשמוכר מעיד על עצמו במה הוא יותר טוב, אנחנו מרגישים את האינטרס, את החד סטריות, חושדים בכל מה שיגיד ומרימים חומות.

מעבר לזה שזה לא נכון, זה גם לא יעיל; לקוחות מראש לא מחפשים את הכי טוב שיש, אבל כן רוצים לדעת שהם קונים משהו יותר טוב ממה שיש להם היום.

לכן במקום לשדר “הכי טוב” ולפגוע באמינות בעיני הלקוח, מספיק להבין מה הכי מתאים לו. אז בפעם הבאה שלקוח שואל, התשובה “אנחנו לא, אל אחד ומה שמתאים לו” תהיה יותר אפקטיבית מלנסות לפרט.

התאמה אישית ללקוח, מוכרת יותר מכל שירות “מושלם”. אין צורך לנסות להיות מושלם, כי הוא גם ככה לא קונה את זה, תרתי משמע.

Copy
העתקת קישור