fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

לפני וודאות, מייצרים אמינות

לפעמים אנשי מקצוע חושבים שבגלל שללקוח יש חוסר וודאות, צריך לייצר אותה אצלו כמה שיותר מהר, כך הוא יסמוך על מי שיוביל אותו.

בפועל קורה בדיוק ההיפך, הם הולכים אול-אין על המוצר, ההבטחות, ההוכחות ומפספסים את זה ששנייה, הלקוח עדיין לא מאמין לך.

הוא רגיל שמספרים לו סיפורים ומבטיחים לו וודאות.

זה שאתה מבטיח וודאות, לא אומר שהוא מאמין לה.

שנייה לפני שרצים לבסס וודאות, עושים אבחון יסודי, מוצאים בעיה ומתמקדים את החוויה השלילית שעברה על הלקוח. רק אחרי שיקוף שלה, ממשיכים לפתרון.

וודאות היא הרגשה, לא בונים אותה בהבטחות, אלא בקשר אישי.

Copy
העתקת קישור