fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

איזה פרצוף נפלט לעובד שלך, כשהוא מקבל ממך טלפון?

מנהלים, לא נעים לחשוב על זה, אבל תארו לכם שעובדים שלכם מקבלים טלפון מכם, ואיך שהם רואים את המספר הם מתבאסים, איזה באסה אה?
 
מה שעוזר לזה, זה כל השאלות של “איפה אתה?”, “מה עושה?” ו”כמה הבאת היום?” או לחילופין הדרבונים של “יאללה אחי היום יהיה יום טוב”. כל אלה רק מייצרים דינאמיקה של בייביסיטר וילד שמאד קשה לשנות.
 
ההתנייה נוצרת אחרי מספר פעמים שקיבלו שיחות לא נעימות או במילים אחרות, עובדים מסננים אתכם כי לחצתם עליהם פעם קודמת.
 
תבינו, התגובה, ההתנייה היא מידית כבר אחרי שלוש שיחות כאלה. אני בטוח שאף אחד לא מכוון לזה מלכתחילה, אבל שימו לב שכמו עם לקוחות, זה חייב לבוא מהם.
 
אנחנו יכולים לדעת מה הם חושבים עלינו, לפי העזרה שהם מבקשים מאתנו: אם היא אדמינית, זה מה שהם רואים, אם היא מקצועית, מכירתית, זו התועלת שלהם.
 
עשו הכול כדי שהם ירצו שתתקשרו, אל תבזבזו את הקרדיט ודאגו ש*כל* שיחה איתם, הם מקבלים ערך שיעזור להם בהמשך.
 
לתת ערך לא אומר לתת הרצאה או שיעור, אלא קודם כל לאבחן חסם במצב הקיים. לפני זה לא פותחים את הפה, ועדיף שאם לא מוצאים בעיה, לא להמר על פתרון.
 
הכול כדי שירגישו נוח להתקשר גם הפעם הבאה.
Copy
העתקת קישור