fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

איך למצוא את הבידול שלכם בשיווק

מספר לי סוכן ביטוח שמרוב מה שהולך בקבוצות בפייסבוק וברשתות, נראה לו שכולם כל הזמן רק יוזמים עד כדי כך שזה משתק אותו.

הלחץ החברתי היום הרבה יותר חזק ממה שהיה כשהיינו ילדים.

כולם רוצים להיות הכי טובים, הכי מוצלחים, סלבים.

כשרוצים להיות כמו כולם, מחפשים “מה עובד” ואיך ליישם את הנוסחה, בסוף גומרים כמו כולם.

לאדריכלים ומעצבים יש קטע שהם מצלמים את עצמם באתרי בנייה עם כל החול, חוטי החשמל והקירות השבורים; הם חושבים שזו הוכחה חברתית.

העניין הוא, שבגלל שהם ממוקדים בעצמם, רוצים להראות שהם עסוקים, הם לא שמים לב שהם מקרינים ללקוח ויזואלית, בדיוק את כל הפחדים שהיו לו לפני שנכנס לתהליך.

זה כמו שרופא יעלה תמונות באמצע ניתוח כשהבטן פתוחה ויכתוב “התחלנו!”

אם אתם לא רוצים להיות ולשווק כמו כולם, אל תנסו להוכיח כלום.

עבדו בלהבין מה הבעיות של הלקוחות שלכם, האתגרים והחששות ולמדו אותם להתמודד איתם.

אופן הלימוד שלכם אותם, יבדל אתכם יותר מכל פרסומת.

Copy
העתקת קישור