fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

לא חובה להראות ללקוח שאתה עובד קשה כדי שיהיה מבסוט ממך

ערך מוסף סמוי ולא מורגש, אבל ענק: תנו שקט. לא להציק.

סבבה שיש לך עוד מוצרים שיכולים להתאים ללקוח אבל לא להגזים. זה שאפשרתי התרעות כי הייתי צריך משהו ספציפי, לא אומר שאפשר לרכב על זה ולהפגיז אותי בפרסומות.

כשאני אומר התרעות אני לא מתכוון רק לבנקים שברור שינצלו את האפשרות ויפגיזו פרסומות, אלא גם לפולואפ טלפוני עם לקוח קיים.

יש רק שתי סיבות אמיתיות לעשות פולואפ ללקוח ושיהיה אפקטיבי: הראשונה היא ללמד אותו משהו חדש והשנייה היא לפתור לו בעיה שאולי קיימת אצלו, שגילית אצל לקוחות חדשים.

אם אתה מתקשר להציע מוצר שאתה חושב שיתאים לו, חכה שנייה לפני שמתקשר, שאל את עצמך מה במצב שלו גרם לך לחשוב שזה יתאים לו, ואז תתקשר.

אם אתה לא מחדש לו כלום ולא בודק אם הוא מתמודד עם בעיה לפני שאתה מציע את הפתרון שלך, אתה פרסומת וקורב למדי שיסנן אותך כמו שמכבים את ההתרעות מהבנקים.

Copy
העתקת קישור