fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

הצעת מחיר מכבה לקוחות

נניח שהייתה פגישה טובה מאד אחרת זה גם כך לא רלוונטי, זה מה שקורה ללקוח שמקבל הצעת מחיר:

ההרגשה שאוטוטו הוא עומד להעביר את הבעיה שלו למישהו אחר שהוא סומך עליו התפוגגה, והוא נשאר תקוע עם הבעיה כמו עצם בגרון.

הוא ממתין להצעת מחיר או ממשיך לחפש עוד ספקים, תיק כשלעצמו.

הספקים הבאים שמדברים איתו חוזרים על אותן שאלות, אותם נאומים, אותם ניסיונות למכור והוא מרגיש שוב עכבר על הגלגל.

הוא רואה עוד אופציות ממה שהבין בפגישה ושואל את עצמו אם זה רלוונטי.

הוא מקבל עוד הצעות שמערפלות את ההרגשה שלו כלפי הספקים, כולם נראים כמו מייל (למרות הגרפיקה המהממת).

הוא נמצא במצב שכלי לגמרי, מנסה להשוות בין ההצעות אבל בפנים יודע שזה, כמו כל תכנית, ישתנה עוד מיליון פעם.

הבעיה לא נפתרה והוא ממשיך הלאה.

**
אם הצלחתם לסגור עם הצעת מחיר עד כה, זה לא בזכותה אלא למרותה.

כל לקוח שסגרתם, סמך עליכם והאמין בכם.

ההצעה (וכל עזר), זה לא מה שבונה אמון. ללקוח אין מושג מה יקרה אחרי שתסגרו, איך תתנהלו וכמה תהיו איתו והוא יודע את זה.

כשאתם סוגרים עם לקוח על המקום, אתם עושים לו טובה וחוסכים לו ים של עבודה. גם אם צריך לבדוק מה חסר לו, תמשיכו עוד צעד, זה בשבילו.

Copy
העתקת קישור