fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

הרוב עושים מה שקל לעשות, ולאו דווקא מה שאפקטיבי

קחו כל איש מקצוע, שימו אותו מול לקוח והרוב יעשו את מה ש*קל* לעשות:
 
– הרוב יעשו הצגה עצמית. יספרו על עצמם “רק במשפט”.
 
– הרוב ימנעו משאלות עמוקות כי ירגישו שזה חטטני.
 
– הרוב ידברו על השירות שלהם, המוצרים, העבודות, על התהליך.
 
– הרוב לא יחשפו חסרונות ויציגו כאילו הכול מושלם.
 
– הרוב לא ישאלו את מי הם כבר פגשו ומה חסר להם, כי לא נעים.
 
– הרוב יתנו הצעת מחיר כתובה כי זה קל.
 
– הרוב יגידו מחירים בטלפון, טווח או הערכה.
 
– הרוב ייתנו עצה או טיפ לכשיתבקשו, מבלי להכיר באמת את ה*בן אדם* לעומק.
 
זאת הסיבה שקשה למצוא אנשי מקצוע טובים באמת בארץ. נראה שהרוב רק מנסים להרשים, שהרוב יגידו כן על הכול, רק בשביל לסגור עסקה. בגלל זה אנחנו לקוחות חשדנים.
 
זה לא שצריך לעשות מה שקשה בכוונה, רק דעו שמה שקל לעשות, הרוב עושים והוא לא בהכרח מה שהכי אפקטיבי.
 
עכשיו השאלה אם אתם רוצים לעבוד כמו הרוב או לעשות את הצעד הנוסף לטובת הלקוח.
 
אם קשה לכם לעשות משהו, זה לא אומר שהוא לא נכון, אלא רק שצריך להתאמן עליו יותר מהרוב.
Copy
העתקת קישור