fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

זה שלקוח לא סומך על איש המקצוע שלו, לא אומר שהוא סומך עליך

במכירות יש סיטואציות שהן לא הגיוניות.

אתה יכול לשבת מול לקוח, להראות לו בעיה שחור על גבי לבן שאין עוררין לגביה והוא עדיין לא יעשה שינוי.

יותר מזה, אתה יכול להיות בסיטואציה שהוא זה שהגיע אליך מתלונן על הבעיה, וכשאתה מציע לו לפתור אותה, הוא נמנע ולא מתקן אותה על המקום. אח”כ הוא יכול להיות עוד שנים עם אותה בעיה.

יותר מזה, הוא יכול להגיע עם בעיה, כועס על איש המקצוע הקודם שלו ועדיין אחרי הכול, להישאר עם אותה הבעיה ולא להתקדם.

זה שלקוח לא סומך על איש המקצוע שלו, לא אומר שהוא סומך עליך

עצם זה שלקוח יושב מולך, זה כבר אומר שיש סדק עם איש המקצוע שלו הקיים, אז איך יכול להיות שהוא אומר שהוא ישאל אותו? מה קרה שם בפגישה שגרם לו לתת לאיש הקיים הזדמנות לענות ואיך במקום למנף את זה, דחפת אותו לשם?

כי לכלכת עליו. גם אם לא בכוונה, גם אם רק ברמז או אפילו באגרסיביות במכירה.

לקוחות לוקחים את העמדה המנוגדת למוכר: כשאתה תלכלך הוא יגן.

*לקוח לא ירגיש צורך להגן על הסוכן הקיים, הם הוא לא מרגיש מותקף*

לפעמים אנחנו מתבלבלים כי אנחנו רגילים להיפגש עם לקוחות ועובדים על אוטומט וכך אנחנו גורמים ללקוחות להתבצר.

שלטו בדחף שלכם לדבר על אחרים והתמקדו אך ורק בכאבים, בבעיה ובשורש שלה. תנו לו להגיע לבד למסקנות, לקוחות לא פחות חכמים מאתנו.

Copy
העתקת קישור