fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

דונט קיל דה וייב

פגישה ראשונה אני ממתין בלובי של בניין שיבואו לאסוף אותי, בינתיים בא אליי הבחור מהקבלה ומבקש לשים מסיכה.

אני אומר לו ששכחתי אותה וההוא מתחיל לנשוף מהאף, לעשות פרצופים כאילו הוא המ”כ שלי בצבא ומתחיל להטיף: “נו אז מה נעשה?” וכאלה.

פגישה שנייה אני נכנס ללובי של מגדל, בית הכשרת היישוב, מגיע לקבלה, הבחור שולף מסיכה “קח אחי” ונגמר הסיפור.
שניהם בטח לא מייחסים לאירוע חשיבות, כי זה קורה להם כל הזמן, אבל כמה בולט היה ההבדל בין שני האירועים.
אותו מקרה, התנהלות הפוכה.
בפגישות לפעמים לקוחות לחוצים, חוששים שימכרו להם, מרגישים בורים בתחום, או מאוכזבים מחוויות קודמות.

לפני הכול, שימו לב לוייב. הניואנסים, זה כל העניין.

Copy
העתקת קישור