fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

איך מתכוננים לפגישת מכירה

הביקורת העצמית שאתם מרגישים היא שקר.

היא תספר לכם שבזכותה אתם מי שאתם, שזה מה שעושה אתכם טובים, ושאתם לא מאלו החסרי מודעות. היא תשחק אותה חבר טוב שאומר לכם את כל האמת בפרצוף. בפועל, ביקורת היא כלי של המוח כדי להשאיר אותנו באזור הבטוח, שלא ניקח סיכונים מיותרים.

יהיו לכם פגישות גרועות גם בעתיד, יהיו גם ימים רעים כמו לכל איש מקצוע, ספורטאי או מוזיקאי.

עכשיו שאלה, אתם נכנסים לפגישה חשובה, מה הסיכוי שתצליחו בה יותר? כשתיזכרו בשגיאות מהפגישה הקודמת, בתגובות שקיבלתם, בהרגשת האכזבה ותחשבו על ההשלכות של מה יהיה, או שתיכנסו למוד שיהיה מעולה?

התשובה ברורה: כדורגלן באימונים מכניס 100/100 פנדלים. הוא מפספס רק כשנכנסים לו השדים מהעבר, המחשבות וההשלכות.

לכולם יש פגישות גרועות. המטרה היא לקחת אותן כמו מכה פיזית ברגל. כואב, לומדים ו90% מתקדמים.

אל תתנו לביקורת העצמית לשקר לכם שהיא שומרת עליכם.

בפעם הבאה שהיא מופיעה, אומרים לה “בסדר, זה בטיפול” ומשחזרים פגישה מעולה שהייתה, כדי להפעיל את הדמיון המודרך ולהיכנס למצב.

לא לתת לפגישות גרועות את המקום שלא מגיע להן.

לא זורמים עם השיחות העיקר כדי לתקתק שיחות ולא מתגלגלים מהרכב לפגישה. לפני הפגישה הבאה, קחו שתי דקות, כנסו למצב פיזי חיובי ותנו הכול כאילו לא נפגעתם מעולם.

Copy
העתקת קישור