fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

איך שומרים על נאמנות לקוחות?

כל הזמן אני שומע “לקוחות לא נאמנים”, “יעברו בשביל שקל הנחה”, “לא משנה מה אתה עושה בשבילם, תמיד הם עושים שופינג” ולא ברור לי מה הציפיה.

מה, הם צריכים להישאר אתך בזכות מאמצי העבר? טובה שעשית? הנחות שנתת?

לקוח הוא גוף עסקי, שמסתכל קדימה וכמה שזה לא נעים, דוחק בנו כל הזמן לתת ערך מוסף.

מה קשור נאמנות, מה הוא עושה לי טובה?

אולי הוא לא עבר בגלל ההנחה שקיבל? אולי הרגיש שאתה לוקח אותו מובן מאליו? אולי ניסה להסביר לך כמה פעמים עד שהתייאש ועזב?

ההסתכלות על העבר היא מניפולציה רגשית על לקוחות.

אף אחד לא חייב לאף אחד כלום, ובמקום להעביר את האחריות ללקוחות, ההסתכלות על שיפור עתידי כל הזמן, זה מה שישאיר אותם אצלנו, ולא צריך להיות שום דבר אחר.

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Copy
העתקת קישור