fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

מה עונים ללקוח שכבר קיבל את המחיר הכי טוב בארץ?

עובד באינטל יוצר קשר עם סוכן פיננסים. הוא מספר לו שבמסגרת ההסכם שיש לאינטל, הוא כנראה משלם את דמי הניהול על קרן ההשתלמות והפנסיה, הכי זולים בארץ ושהוא לא רואה טעם להיפגש.

מה עונים ללקוח כזה? איך גורמים לו לרצות לבוא לפגישה?

יש כאלה שיגידו לו שיסבירו בפגישה, ינסו להסביר לו שיש דברים יותר חשובים מלהשיג מחיר נמוך, ואחרים שינסו לדבר על התשואות או יחפשו תועלת אחרת מלבד התשלום, שתגרום לו לרצות להגיע.

כשאל עונים לנו על השאלה, אנחנו מרגישים שמערבבים אותנו.

אז מה עושים במידה והוא באמת משלם את המחיר הזול בארץ?

מתשאלים אותו לגבי עלויות אחרות: ככל שפותחים יותר ומבררים לגבי מוצרים פיננסים נוספים שיש לו, כך יש לנו יותר סיכוי לחסוך לו לא רק בדמי ניהול אלא גם מיסים, שגבוהים הרבה יותר מדמי הניהול.

העיקרון הוא שלא עונים ללקוח, רק על מה שהוא שואל, אלא על מה שהוא התכוון:

1. נכון אינטל משלמים הכי נמוך בארץ
2. דווקא בגלל זה הרבה עובדים באינטל לא בודקים עלויות נוספות
3. מצאנו עובדי אינטל שכבר שילמו יותר מדי מיסים
4. תרצה שנבדוק גם לך?
*מזכיר ששימוש בתסריטי שיחה מפחית אחוזי סגירה, אז נסו לתרגל בע”פ, עד שהמחשבה תשב לכם טוב בראש, כי הכי חשוב שייצא טבעי.
Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Copy
העתקת קישור