fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

השבחת מערך מכירות

בתהליך ייעוץ נבדוק את מסע הלקוח בכל התחנות, החל מהאינטראקציה הראשונה עם הארגון ועד אחרי הרכישה ומתן השירות.

התנהלות מערך מכירות ושירות משתנה עם השנים ועם הדרישות של לקוחות, ולפעמים יש הרגשה כאילו רק מכבים שריפות במקום ליזום.

אנחנו מחפשים בכל מערך מכירות לשפר שני דברים: היוזמה והנוכחות.

לעתים התהליך לא פשוט ומצריך הסתגלות כל כל הצוות לתהליכי עבודה חדשים. זה בדר”כ שילוב בין הגדרות למיומנויות מכירה, פולואפ, שירות ושימור לקוחות.

היתרון בתהליך כזה הוא לא רק בביצועים אלא באווירה כולה שמשתנה בעקבות הסיפוק והכסף.

קחו בחשבון שרבים מהשינויים מתחילים במנהלים.

אם אתם פתוחים וסקרנים לשינויים, צרו קשר ונדבר.

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Copy
העתקת קישור