fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

הדרכת מכירות

אנחנו עובדים באותה דרך כבר עשרות שנים מבלי לעצור רגע ולקלוט שאנחנו כלקוחות לא אוהבים אנשי מכירות. אז למה אנחנו מלמדים את המוכרים שלנו להתנהג כך? מה לקוחות לא מבינים כלום, הם סתם מתלוננים?

הגיע הזמן להפסיק לנסות ‘לטפל בהתנגדויות’ כאילו לקוחות הם שפני מעבדה, להפעיל טכניקות סגירה או לנסות לשכנע את כולם. יש דרך הרבה יותר פשוטה ומקצועית, והיא לפי מודל של רופא: המון אבחון, מעט (אם בכלל) הסבר על התרופה. בדיוק הפוך מאנשי מכירות שמדברים ואם זה לא עוזר, מדברים עוד.

ההדרכות מיועדות לצוותי מכירות פרונטליות או טלפוניות בכל סדר גודל.

עיקר התכנים:

  • איך עוזרים ללקוחות להרגיש בטוחים מול המוכר ולפתוח את אשר על ליבם.
  • מה השגיאות שעושים כמעט כל אנשי המכירות, שמרחיקות לקוחות
  • מתודולוגיה סדורה לאבחון לקוחות מהיר
  • היכרות עם טריגרים של לקוחות, איך מאתרים אותם ומה עושים איתם
  • התמודדות עם התנגדויות בדרך אחרת לגמרי, מבלי לנסות לטפל בהן.

ההדרכות פרקטיות, אינטראקטיביות ומערבות קהל בסימולציות מאתגרות לפי רמת קושי עולה.

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Copy
העתקת קישור