fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

הדרכה לשימור לקוחות

למרות האינטנסיביות המטורפת שבמחלקות השימור, יש דרך מדויקת וקצרה הרבה יותר לשמר לקוחות. מה שמאריך את השיחות בדרך כלל אלו נציגים שמתאמצים מדי לשכנע לקוחות ותמריצים שמגיעים מוקדם מדי.

מיומנויות שימור שונות ממיומנויות מכירה, הן נעות בין שירות למכירה.

בבסיסה, פעולת שימור היא הפוכה לפעולת מכירה: אם במכירה אנחנו עוזרים ללקוח לעזוב את אזור הנוחות שלו ולקחת סיכון מסוים עם שירות חדש, בשימור הפעולה היא הפוכה, ובה אנחנו מנסים להשאיר אותו באזור הנוחות למרות כל הצרות.

בין התכנים:

  • איך גורמים ללקוח להרגיש נינוח, למרות שחיכה דרוך לשיחה מהשימור
  • מה גורם ללקוחות להרגיש בטוחים ולפתוח את הבעיה שיש להם
  • מיומנויות שליטה עצמית: איך מפסיקים למכור וממפים מצב מצוי – מתודה סדורה.
  • איך *לא* מטפלים בהתנגדויות של לקוח ומגיעים אליו הרבה יותר מהר
  • איך מפחיתים באופן דרמתי את השימוש בהטבות ככלי שימור

ההדרכה מלווה בדוגמאות מעולם השימור, שגיאות שכיחות וסימולציות מהירות.

 

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Copy
העתקת קישור