תשובה למעצבת פנים ששאלה מאיפה היא מוצאת חומרים לשווק את עצמה:

איך את מבדלת את עצמך?
למה שיבחרו דווקא בך?
במה את שונה מאחרות?
בתור אחד עם תואר בשיווק אני מכיר מצוין את השיטה: קורסים שלמים מלמדים אותנו מה לעשות כדי להיות שונים, מה צריך בשביל להצליח. איך להיות גרסה יותר טובה של עצמנו. מה שהם מפספסים, שכולנו כבר נולדו שונים, זה היופי.
אם רק אנשים היו נשארים נאמנים למקור, הפיד שלי היה מגוון הרבה יותר ומעניין, במקום שוב אותן המודעות, אותן התמונות אותן הפרסומות.
את לא צריכה לעשות ‘מה שצריך’ בשביל להיות ייחודית. נולדת ותישארי ייחודית. אל תטשטשי את זה, להיפך.
לא כולם חייבים להיות זמרי פופ.
מה שכן את יכולה לעשות, בשביל לבדל את עצמך, זה להתחבר חזרה לעצמך הכי חזק ולבטא את עצמך בצורה כמה שיותר אותנטית. בלי פילטרים, בלי מניירות.
לכל המעצבות ששואלות איך משווקים, איך עושים קמפיינים ומה עובד, הטיפ הכי חשוב שלי: אל תחשבי מה חושבים עלייך. שווקי את עצמך בול איך שאת, יש לך יתרונות ויש חסרונות – יהיה קהל לכול.

עדיף אותנטית לא מושלמת, ממושלמת שאתה לא מאמין לה למילה.