fbpx

בלוג מקצועי למכירות ומשא ומתן

הדרכת מכירות טלפוניות

בטלפון, כשמוכרים מרגישים שלקוחות יכולים בשנייה לנתק, יש להם נטייה ללחוץ יותר, להסביר יותר, לנסות להרשים ולשכנע חזק יותר.

שיחות ארוכות מאד, הסברים על גבי הסברים, בריחה משאלות על המחיר או ויכוחים הן רק חלק מהתופעות השכיחות בכל מוקד טלפוני.

יש דרך לכווץ את השיחות עצמן ולייצר בצורה מהירה מאד אצל הלקוח הרגשה של ביטחון וסקרנות להמשיך קדימה.

בין הנושאים:

  • איך מקצרים שיחות ב70%
  • מה גורם ללקוחות להרגשת ביטחון ונינוחות
  • סוגי פתיחות שיחה ומה מתאים למי
  • אינטונציה ושפת גוף
  • איך גורמים ללקוח לרצות לסגור כבר בטלפון.

ההדרכות משולבות בליוויים וחניכה בשטח, על ידי האזנה און ליין או אוף ליין לפי מה שיבקש הנציג.

הנה חלק מהתכנים המועברים: איך למכור בטלפון

Share on linkedin
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Copy
העתקת קישור