ההסבר ‘למה המוצר חשוב’ באתר, זה ה Over selling של עולם התוכן.

למה, אם לקוח מחפש משהו אקטיבית, הוא צריך הסבר על החשיבות שלו?

גם ככה הבעיה שלו דוגרת לו במוח ומסתובבת אתו לכל מקום כבר תקופה.

זה הדבר שהוא מכיר הכי טוב. לעומת זאת הפתרון שלך רחוק ממנו.

תשומת הלב של הלקוח מופנית הכי מהר לבעיה שלו, לא לפתרונות הקיימים.

למשל אם אני מלמד איך להגיע למקבלי ההחלטות בארגונים, במקום לכתוב ‘למה חשוב לדעת לעקוף את שומר הסף?’

שזה כבר ברור לו מניסיון אישי (ולכן הוא מחפש חומרים בנושא), ידבר אליו יותר אם אסביר לו כבר על ההתחלה איך עושים את זה. ישר ללב הבעיה.

אני בתור אדם, אעניין אותו רק בסוף, אחרי שיראה שיש לי משהו מעניין לומר, ולא להיפך: הדגש הוא על הבעיה של הלקוח, לא על הפתרון שלך.

כשאתה מציג בעיות של לקוחות הם גם מבינים שאתה מכיר צרות של לקוחות כמוהם לעומק, גם מבין אותם וגם יודע לפתור אותם מבלי להיות מכירתי מדי.

במקום לכתוב על עצמנו ולגרום ללקוח לטייל ואולי להתבלבל באתר, שימו בפרונט לשליפה מידית את הבעיות שלו והוא יבין שיש מולו אדם שמכיר בעיות של אנשים כמוהו.