קטגוריית 'בין לקוחותינו' לא נועדה בשביל שואו אוף.
מי שמשתמש בה למטרה הזו, עלול להפסיד לקוחות פוטנציאלים וכסף.

אחת השגיאות הנפוצות היא לשים בקטגוריית 'מבין לקוחותינו' את השמות הגדולים ביותר
שהחברה עבדה איתם, בהנחה שמי שיראה אותם, יסיק שמה שטוב עבורם, יהיה בוודאות טוב עבורו.

המציאות היא לא כזו. בפועל כשנציג של חברה בינונית מחפש ספק ורואה רק שמות של חברות ענק
הוא לא מקבל את הרושם שניסו לייצר ע"י הצגת חברות גדולות, אלא את ההבדל בינם לבינו.
במקום שיתרשם, הוא דווקא רואה את הפער, הוא רואה מול עיניו את תקציבי הענק (שלו אין)
את השירות המעולה שהם בטח מקבלים (והוא כלקוח קטן לא ישימו עליו)
ומתעוררים אצלו ספקות לגבי היכולת שלהם להבין חברה שהיא שונה ממה שהם עושים ברגיל.

זה לא משנה שכל אלו לא בהכרח נכונים, זו ההרגשה המידית שהוא מקבל
כשמציגים רק לקוחות גדולים. ההיררכיה במקרה הזה פוגעת ולא מועילה.

ההיררכיה בהצגת לוגויים לאו דווקא יעילה. ההתאמה האישית חשובה יותר

הלקוח אוהב לראות כמה שיותר עסקים כמוהו.

אותו סדר גודל, אותה תעשייה, אותו וותק, אותו פרופיל.
נציג חברה משפחתית, יעדיף לראות ספק שמתמחה בעבודה עם חברות
משפחתיות, בשביל לקבל את ההרגשה שיש להם ניסיון עם פתרון בעיות כמו שלו
והוא יכול להשליך מהניסיון בעבודה איתם גם עליו.