קודם כל רוצה להרגיע: לא צריך להשתמש בטכניקות מכירה טלפוניות. זה הכול בגישה.

לקוחות לא רוצים שימכרו להם ולכן הם ניגשים מיד למחיר ומשם ממשיכים לברר.

אפשר להגיד להם מחיר מחירון, אפשר לשאול אותם שאלה על הדגם שתגרום להם להבין שאולי יש להם אופציה טובה יותר, או לשאול אותם “למה דווקא זה? יש דברים זולים יותר?”. אפשר גם לתת טווח.

הרעיון הוא כמובן, אחרי שאנחנו יודעים שרוב הלקוחות משנים את דעתם כשהם מדברים עם מוכר שהם סומכים עליו, הוא לגרום להם מיד להיפתח לעוד אופציות.

הם לא מבינים שזו טעות? 

לא. לקוח הוא לא איש מקצוע, לא מתפקידו לדעת איך מתמקחים וזה בסדר אם הוא עושה שטויות לפעמים מתוך מגננה. 

לקוחות בטעות חושבים לפעמים שככל שיהיו ‘קשוחים’ יותר, כך יקבלו הנחה גבוהה יותר ולא מבינים שגם הצד השני מיד מקשיח עמדות.

הדבר השני שעושים זה מסבירים לו שיכול להיות שיקבל הצעה נמוכה אפילו יותר ממה שהוא חושב, אבל בשביל זה יש לערוך בדיקה מסוימת ולשאול האם יש לו התנגדות לכך.

בדרך כלל בשביל לפתור בעיה, דרוש יותר מפתרון בודד אלא שילוב של מספר גורמים. ושירות.

כשלקוח רוצה מחיר בטלפון, מה שעושים זה, אומרים לו שמיד נגיד לו, כי יש כמה אופציות ובודקים אתו למה הוא רוצה לעשות שינוי מלכתחילה.

גם במכירה טלפונית חובה לעשות אבחון, כי ברוב המקרים לקוחות לא קונים מה שהתכוונו, אלא משנים את דעתם.

כשמשחררים את הדחף למכור, כל השיחה נשמעת ומרגישה אחרת.

לקוחות כל כך לא אוהבים שמוכרים להם, שהם בודקים נתונים ומשווים ואז מתקשרים לברר עם אדם חי.

במכירה טלפונית, חושי המגננה חדים מאד וכל ניואנס קובע. שחררו את הדחף מתוצאה. 

אם אתם מרגישים שהרבה פניות נופלות על מחירים בטלפון ותרצו עזרה, מוזמנים להשאיר פרטים ולפרט כמה שיותר על הארגון בקישור כאן.